健太郎です!



昨日は我等がホーム池袋MANHOLEにて
年間を通しての一大イベント
『毎月19日はノーザンの日』
初日でございました!
最高の一日!
来てくれた人みんな、ありがとうございます!




今回のイベントに合わせて新曲『CLARITY』を限定販売、昨日のライブで初披露したんですが、この曲の歌詞を載せようと思います!
是非曲を聴きながら見てみてくださ〜い!






CLARITY

Ladies and gentlemen, welcome.
Here is the place in the sun.
Long and sad nightmare is over.
Let's get started new story.

Only one life is so beautiful.
My tiny soul is flying to be free.
Don't worry. I never lost myself anymore.
I will sing a song for you and me.

I don't beat fast for years anymore.
Boring and hard everyday.
I'm so tired from being sorry.
My heart has changed like a stone.

It's dangerous tightrope walking.
In the middle, what did you throw away?
I'm standing between real and hope now.
And I'm still dreaming of that day tonight.

I drown into the ocean of thousand words.
I get lost in the mountains of billion songs.
Now I don't know how to come back to that secret base.
You smiled to me at that day. I remember.
That touch is my only guideline.
Lonly crow is flying to the light again.

Maybe goes on raining.
But don't let me stop. I will go.
Don't worry. I never lost my way anymore.
I will sing a song of hope tonight.

I'm sorry. I can't grant your all wish.
'Cause I'm not your savior. I'm not your saint.
The answer maybe clear and simple one always.
Now my heart is opened to the sky.

Ladies and gentlemen, welcome.
Here is the place in the sun.
Dark and sad nightmare is over.
Let's get started new life.
Only one life is so beautiful.
My tiny soul is flying to be free.
Don't worry. I never lost myself anymore.
I will sing a song for you and me.


皆さん、ようこそ
ここは陽の当たる場所
長く悲しい悪夢はもう終わり
さぁ 新たな物語を始めよう

たった一つの人生はこんなにも美しい
僕の小さな魂はどこまでも自由に舞う
大丈夫、もう自分を見失ったりしないよ
僕は歌う 君と僕のために

もう何年もドキドキしてないなぁ
退屈でしんどい毎日
反省するのにも疲れた僕の心は
石ころに変わり果ててしまった

危険な綱渡り
その途中でお前は何を捨てたんだ?
今 僕は希望と現実の狭間に立ち
それでもまだあの日の夢を見てる

幾千の言葉の海に溺れ
幾億の旋律の山に迷い
今の僕にはもう あの秘密基地への帰り道がわからないんだ
だけど覚えている あの日見せてくれた君の微笑み
その感触だけが僕の道標
孤独なカラスは光を目指して もう一度飛び立つ

きっと雨は降り続くだろう
だけど止めないで 僕は行くんだよ
大丈夫、もう迷ったりしないさ
僕は歌う 希望の歌を この夜に

ごめんね 僕には君の望み全てを叶えることはできない
僕は君の救世主じゃないし 聖者でもなんでもない
答えはきっといつだって もっと明確で単純なものなんだよ
今 心を空に解き放つ

皆さん、ようこそ
ここは陽の当たる場所
暗く悲しい悪夢はもう終わり
さぁ 新たな生活を始めよう

たった一つの人生はこんなにも美しい
僕の小さな魂はどこまでも自由に舞う
大丈夫、もう自分を見失ったりしないよ
僕は歌う 君と僕のために