健太郎です!









大変遅くなりましたが、
6月の限定シングル
"EARLY SUMMER RAIN"
歌詞を掲載します。





先日のTOKI ROCK NIIGATAから発表、販売されたこの曲。
この季節を意識した、とってもピッタリな凄く良い曲ができました。

すでに聴いてくれてる人も多いかと思います。
どうですか!?!?
最高でしょっ




是非みんな歌詞を見ながら何度も何度もも聴いてね!



imcでまだ買えるから、売り切れる前にみんなゲットして聴いてね!!!





よろしく!!!









健太郎





















EARLY SUMMER RAIN


Do you remember?
That day when all began.
Defeaning thunder.
And early summer rain.
Suddenly hard rain.

We've search for the answer.
Covered with urban noize.
Chasing our future.
Having love to hometown.

Bring back to here for you and me.
Let's go before this rain stops.

Break through the night.
Chasing the light.
Someday we fly over the rainbow.
Never surrender. Do it forever.
Let's sing together one more time.

Thanks for your love.
Run for your life.
With my honest mind.
Just playing the music.
Always I'm sorry. Greatful feelings.
I must become little stronger.
Yes, I walk again.

Do you remember?
Defeaning thunder.
Bring back to here for you and me.
Let's go before this rain stops.

Break through the night.
Chasing the light.
Someday we fly over the rainbow.
Never surrender. Do it forever.
Let's sing together one more time.

Thanks for your love.
Run for your life.
With my honest mind.
Just playing the music.
Always I'm sorry. Greatful feelings.
I must become little stronger.
Yes, I walk again.





君は覚えてるかい?
全てが始まったあの日のことを
轟く雷鳴と初夏の雨
突然の夕立ち

僕らは答えを探す
都会の喧騒にまみれながら
未来を追い求める
故郷に想いを馳せて

ここに連れ戻す 君と僕のために
この雨が止む前に さぁ行こう

夜を越えて
光を追いかけて
いつか僕らは あの虹を飛び越えよう
諦めず 貫き通す
もう一度一緒に歌ってくれ

愛をありがとう
君の人生のために走る
真っ白な魂で
ただ音楽を奏でるのさ
いつもごめんよ 凄く感謝してる
僕ももうちょっと強くならなきゃね
そうさ、もう一度歩き出そう

君は覚えてるかい?
あの雷鳴を
ここに連れ戻す 君と僕のために
この雨が止む前に さぁ行こう

夜を越えて
光を追いかけて
いつか僕らは あの虹を飛び越えよう
諦めず 貫き通す
もう一度一緒に歌ってくれ

愛をありがとう
君の人生のために走る
真っ白な魂で
ただ音楽を奏でるのさ
いつもごめんよ 凄く感謝してる
僕ももうちょっと強くならなきゃね
そうさ、もう一度歩き出そう