ざす!


健太郎です!



お待たせしました!



8月の限定シングル
『MY SWEETEST ONE』
歌詞をアップします!


すでに買って聴いてくれてる方、どうもありがとう!良い曲だからいっぱい聴いてやってくれよな!オス!



まだ聴いてない人もimc通販で数量限定で買えるから、ぜひ買って聴いてやってくれよな!オス!

↓↓↓↓↓↓↓↓













さて、今回の曲の歌詞は
この曲を製作していた当時、世間で話題になっていたある事件からインスパイアされて書きました。
人との関わり方、距離感がよくわからなくなりがちなこの時代です。
でもちゃんとみんな個は個。



正しいとか間違ってるとか
常識非常識とか
真っ直ぐなのか歪んでるのか
普通とか普通じゃないとか




そして捉え方は人それぞれ。







歌詞読みながら楽しんで聴いておくれ!





















MY SWEETEST ONE

Baby, my only sweet sweet darlin'.
Would you love me?
I'm always watch watch watching you.
I know well.
You just want to be loved more.
And I just crave only you.

Last night. I dreamed of you. But you hated me.
Thought twice.
Today I thought twice about suicide.
My love in SNS.
I'll go to see you soon.
Please understand. I'm in love.

Don't let me down down.
Baby, I want your love.
I don't need anyone.
My mind has crushed crushed.
You very easily broke.
Baby, will you come to save me soon?

Why? Please don't ignore my message.
I will take you to somewhere.
Don't make light of me.
Oh, my poor broken heart.
I'm going crazy.
You please give me your smile.
You're my, my sweetest one.

Don't let me down down.
Baby, I want your love.
I don't need anyone.
My mind has crushed crushed.
You very easily broke.
Baby, will you come to save me now?

Don't let me down down.
Baby, I want your love.
I don't need anyone.
My mind has crushed crushed.
You very easily broke.
Baby, will you come to save me soon?

Why? Please don't ignore my message.
I will take you to somewhere.
Don't make light of me.
My love in SNS.
I'll go to see you soon.
Please understand. I'm in love.
My sweetest one.







あぁ僕の愛する人よ
僕のことも愛してくれませんか?
僕は君のこといつだって見てるんだ
わかってるよ
君はもっと愛されたがってる
そして僕は君だけを欲している

昨夜君の夢を見たんだ
でも君は僕を嫌がったよね
二回だよ  今日僕は二回死ぬことを考えたのさ
僕の愛する人はSNSの中
もうすぐ君に会いに行くからね
どうか理解してくれ  僕は恋に落ちてる

どうかガッカリさせないで
君の愛が欲しいんだ
他の誰のものもいらない
僕の心を君はいとも簡単に粉々にした
すぐに僕を救ってくれないか?

なぜだい?僕のメッセージを無視しないでよ
君をどこへでも連れて行く
僕をあんまりナメるなよ
あぁ哀れな僕の傷心
どうにかなってしまいそうだ
どうか僕に微笑みかけてくれ
君は僕の  僕の一番愛する人

どうかガッカリさせないで
君の愛が欲しいんだ
他の誰のものもいらない
僕の心を君はいとも簡単に粉々にした
今すぐ僕を救ってくれないか?

なぜだい?僕のメッセージを無視しないでよ
君をどこへでも連れて行く
僕をあんまりナメるなよ
僕の愛する人はSNSの中
もうすぐ君に会いに行くからね
どうか理解してくれ  僕は恋に落ちてる
僕の一番愛する人