健太郎です!









お待たせしました!
10月の限定シングル、"SLEEP"の歌詞を掲載します!


秋の夜長にぴったりなエモな曲。
めっちゃくちゃ良い感じ。

ミニアルバム『PRESENCE』に収録されている[UNTITLED]のアコースティックバージョンも収録されてます!

imcにて数量限定販売してるので、ぜひ買って聴いてくださいね!


























SLEEP

Lost in the night.
Wandering mind.
I'm waiting for stars sleep all the time.
Yawn of the cat.
Falling stars.
Can I believe me till the dawn?

No, I don't wanna lie.
I don't wanna lie.
Craving you all day all night long.
There is my last, last border line.
I see you smile tenderly in the distance now.

Tonight, I'll be there.
I wanna hold your hand.
Break me.
Now let me hear your tiny voice.
How can I feel?
How can I live tonight?
Emotions are going to ignore reality.
Last scene of our story never known.
How can I reach you?

Drain your life.
Kill your love.
But I cannot stop my falling down.
Wasting away.
Fading away.
I'm on the dark side of the moon.

Can you hear me?
Can you hear me?
I never hurt you anymore.
I need your help.
I need your touch.
Otherwise I can never ever revive.

Tonight, I'll be there.
I wanna hold your hand.
Break me.
Now let me hear your tiny voice.
How can I feel?
How can I live tonight?
Emotions are going to ignore reality.
Last scene of our story never known.
How can I reach you tonight?

Tonight, I'll be there.
I wanna hold your hand.
Break me.
Now let me hear your tiny voice.
How can I feel?
How can I live tonight?
Emotions are going to ignore reality.
Last scene of our story never known.
How can I feel?
How can I live tonight?
How can I reach you tonight?

Lost in the night.
Wandering mind.
I'm waiting for you sleep all the time.















夜に迷い
彷徨う心
星達が眠るのをいつだって待ってる
猫のあくび
降り注ぐ星屑
夜明けが来るまで僕は自分を信じていられるだろうか?

嘘をつきたくない
寝ても覚めても君を欲してる
ここが僕にとって最後のボーダーライン
遠くで君が優しく微笑むのが見える

今夜 僕はそこにいるだろう
君の手を握りたい
僕を壊してくれ
消えてしまいそうな君のその声で
僕は感じられるだろうか?
この夜を生きていけるだろうか?
感情は現実を超えていく
僕らの物語のラストシーンはまだ誰も知らない
君に届くだろうか?

君の命を吸い取り
君の愛を殺し
それでも自分の堕落を止められず
消費され尽くし消えていく
僕は月の裏側の暗闇にいる

僕の声が聞こえますか?
もう君を傷付けたりしないから
君の助けが必要だ
君に触れてもらわなきゃ
じゃないと僕は永遠に生き返れないから

今夜 僕はそこにいるだろう
君の手を握りたい
僕を壊してくれ
消えてしまいそうな君のその声で
僕は感じられるだろうか?
この夜を生きていけるだろうか?
感情は現実を超えていく
僕らの物語のラストシーンはまだ誰も知らない
君に届くだろうか?
今夜

今夜 僕はそこにいるだろう
君の手を握りたい
僕を壊してくれ
消えてしまいそうな君のその声で
僕は感じられるだろうか?
この夜を生きていけるだろうか?
感情は現実を超えていく
僕らの物語のラストシーンはまだ誰も知らない
僕は感じられるだろうか?
この夜を生きていけるだろうか?
君に届くだろうか?
今夜

夜に迷い
彷徨う心
君が眠るのをいつだって待ってる