健太郎です!








昨夜は広島CAVE-BEにて
『毎月19日はノーザンの日』
11本目でございました!

来てくれた人ならわかるよね。
最ッッッ高な夜だった!
みんなみんなホントにありがとうだぜ!






というわけで昨日会場にて限定販売した11月のシングル
"CALL MY NAME"
歌詞を掲載します!


聴いてもらえばわかりますが、なんというか、とてもNorthern19らしい曲だと思います。
僕史上で一番ギターを弾いてます。弾きまくりです。笑
作曲においてもギターにおいても、最近はとても感覚的というか。インスピレーションのおもむくままに表現するのが楽しいのだ。




IMCにてシングルゲットできますので、みんな買って聴いてね!
2ndアルバム収録の"I'M SORRY"の衝動に満ちたアコースティックバージョンも収録されてるかんね!よろしく!























CALL MY NAME

In your eyes, in your mind.
Can I still be there?
The vase is falling down.
Last smile never changed.
Call my name.
Call my name.
Sky turns red forever.
I'm still waiting.
Call me again.

When I dreamed, when I hurt.
Always you helped me.
When your sad, when your cried.
I could not be with you.
Call my name.
Call my name.
Days turn grey forever.
Please forgive me.
Hold me again.

Someday take me to the place where you are.
Turn around, turn around.
Seasons change.
So many regrets.
Irony of fate.
I wish I could spend my life for you.

In your eyes, in your mind.
Can I still be there?
The vase is falling down.
Last smile never changed.
Call my name.
Call my name.
Sky turns red forever.
I'm still waiting.
Call me again.

When I dreamed, when I hurt.
Always you helped me.
When your sad, when your cried.
I could not be with you.
Call my name.
Call my name.
Days turn grey forever.
Please forgive me.
Hold me again.

In your eyes, in your mind.
Can I still be there?
The vase is falling down.
Last smile never changed.
Call my name.
Call my name.
Sky turns red forever.
I'm still waiting.
Call me again.

Where you are?
Where you are? Tell me.
Where you are?
I'm sorry.
Please forgive me.
And call my name.
Call my name.
Sky turns red forever.
I'm still waiting.
Call me again.
Please forgive me.
Hold me again.



君の瞳に 君の心に
今でも僕はいるだろうか?
花瓶は倒れたまま
変わることのない君の笑顔
僕の名前を呼んで
どこまでも赤く染まる空
ずっと待ってるよ
もう一度僕の名を呼んでくれ

僕が夢中になっているとき 傷付いたとき
君はいつも助けてくれた
君が苦しいとき 泣いていたとき
僕はそばにいてやれなかった
僕の名前を呼んで
どこまでも灰色に変わる日々
どうか僕を許して
そして抱きしめてよ

いつか君のいる場所へ連れてってくれないか
巡る巡る 季節は変わり
数え切れない程の後悔と皮肉な運命
残りの人生を君のために費やせたなら

君は今どこにいるの?
教えてくれ
君がどこにいるっていうんだよ
ごめんね
どうか僕を許して欲しい
そして僕の名前を呼んで
どこまでも赤く染まる空
ずっと待ってるよ
もう一度僕の名を呼んで
どうか僕を許して
そして抱きしめてよ